Tapa poètica de Teresa Colom i Elies Barberà


Per anar obrint boca:

TERESA COLOM

Ancoratge

potser la bogeria és una part que ha sortit del cos

i ens dicta allò que veu

què hi ha de mi en el meu peu?

me’l poden tallar

                   continuar

en tinc prou amb alguns òrgans i el cap

però només amb els òrgans i el cap m’és més fàcil sortir del cos

afirmar per exemple

                   “el cervell no és prou ancoratge”

afortunada si ho dic sencera

inútil serà somriure si no és així

prudents me’l collaran

mentre la incommensurable resta

             em penja del clau

                                 

ELIES BARBERÀ

Gillette 

la despullada fulla

Gillette, tan poregosa

incontenible i freda

maldestra i tremolosa,

furtivament

va fer el fet:

arranà les novelles

ombres d’adol·lescència

de baix del nas

.l’efervescència. 

en un polsim magrana

la sonsa llum elèctrica

del lavabo es desgrana. 

llavors, bicèfal jo,

com Janus,sorprès:

abocat als Espills

de la Memòria, i alhora

llançant els Daus de l’Avenir.

Anuncis

Deixa un comentari

